9 okt 2017

Op de moderne toer




Zondag 8 oktober. Afgelopen vrijdagavond heb ik na m'n werk bij Handy Fish een bakkie gedaan en meteen wat haakjes met hair en mini spul ingeslagen om daaraan te vissen. Uiteraard gewoon onder de pen aangeboden! Ik hoop zo minder last te hebben van witvis, zeker als het straks echt koud wordt en er met klein aas gevist gaat worden. Vooral grote overwinterende blankvoorns zijn dan soms een plaag.




Vanavond kon ik mooi nog even experimenteren. Na eerst enthousiast met zowel een boillie als een pelletje op de hair gevist te hebben besluit ik na twee missers met slechts een pelletje op de hair door te vissen.




De volgende aanbeet is het wel 'hangen' en mag ik na een heftige dril deze prachtige karper op de mat verwelkomen.

Groeten van Peter

4 opmerkingen:

spinner zei

Hallo Peet, Leuk verslag weer met mooie foto,s , kan goed zien dat de winter in aankomst is he! , de vis wat meer op zoek is naar voedsel wat meer vet, wij zaten verleden week waar we normaal met mais volop vingen, uren lang te blanken alleen wat hele voorzichtige aan beetjes ,tot we over gingen op een lekkere tros mest pieren ,de pen had geen tijd om te gaan staan , aankomend weekend gaan we vismeel pellets proberen.

succes en groeten Andre

Klaasjan zei

Een hele fraaie vis!!

Robert Remijnse zei

Prachtige vis weer !! Is je Handy penhengel al klaar ??

Groet, Robert

Peter Linzell zei

Succes André, ik hoop binnenkort weer een verslag op jouw/jullie blog (hierover) te lezen

Thnx KJ 😊

Dankjewel Robert. De penhengel staat gepland voor aankomende winter.

Groeten van Peter