21 sep 2011

Waar is m'n Rapala gebleven...



                                                   Onder de High five vandaag een Shimano Biomaster 1000, die ik uit Japan heb laten overkomen

Woensdag 21 september. Vanmorgen heb ik even een klein half uurtje met de High five en een Rapala Original F09 hier in het stadswater gevist. Een plugje dat 9 cm lang is en gemaakt is van balsahout, het weegt slechts 5 gram en doet het geweldig op de High five.




Na eerst een dikke baars, was het daarna een snoekje die het plugje niet voorbij kon laten gaan.





Op mijn beurt moest ik toch even goed kijken waar m'n Rapala was gebleven.

Groeten,
Peter

3 opmerkingen:

Nol78 zei

Hoi Peter

Mooie vis.
Altijd leuk op licht materiaal.
Even kleine correctie het is woensdag 21 september en niet donderdag.

Gr Nol

Peter Linzell zei

Hoi Nol,

Thanks!

Ik zie dat jij zelf ook een blog bijhoudt. Leuk!

Groeten,
Peter

Nol78 zei

Graag gedaan Peter

Ja klopt ben na het lezen van al die blogs ook maar eens begonnen.
Jou blog heeft daartoe bijgedragen samen met wat andere.

Het is ook een leuke manier om later de boel er nog eens op na te slaan.

Gr Nol