2 jan 2013

Een goed begin is het halve werk


Woensdag 2 januari. Vanmorgen heb ik de Shimano Biomaster 2000 voorzien van verse Nanofil. Morgen staat een lange dag struinen met Raimond op het programma, en dus moet het materiaal zoals altijd tip top in orde zijn. Geregeld je lijnen vervangen of overspoelen op een andere werpmolen (zeker als je zoveel uren maakt als ik langs het water) voorkomt een hoop ellende.










79 cm en moddervet




Daarna heb ik toch maar even het water opgezocht, onder het motto van de nieuwe lijn moet ingeworpen worden. :-) Na een half uurtje 'werpen' met de grootste Traditional I lepel kwam ik thuis met een glimlach van oor tot oor. De eerste snoek van 2013 is binnen!

Groeten,
Peter


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een beter begin van 2013 is er niet Peter, met een mooie 79er.

Groet,
Gerrit

Anoniem zei

Hoi Peter ,
Dat is zeker een mooie dikke snoek , te gek !!!
tot morgen he ,
groeten Raimond

Anoniem zei

Ha peter echt een heel mooi begin van een nieuw visjaar. Dat er nog vele mogen volgen. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat met raimond en jou vandaag. net terug uit de dierentuin,misschien ren ik zo ook nog effe naar buiten. Ik laat het je weten. MVG John.