8 nov 2017

Woensdag 8 november









Nog even snel een uurtje gepakt voor het donker. De LuXor halfbail uit 1941 is na vandaag niet meer ongevist in de doos.๐Ÿ˜‰ Ik ben een visser geen verzamelaar. Gevist met de vijfgrammer en een Poask Lyts lepeltje in de GWZ kleur. Deze kleurstelling doet mij denken aan de parelmoer lepeltjes zoals je die vroeger bij Peeters en Schreiner kon kopen. Vier snoekjes, een snoek en twee mooie baarzen trapte erin! Het laatste snoekje nam mij nog even flink te grazen...

Groeten van Peter

8 opmerkingen:

Robert Remijnse zei

Geen "Bloody Mary" maar een "Bloody Pete" Wat een mooie vissen weer ! Prachtig getekende Baars. Groeten uit Zeeland

Robert Hilbrands zei

Ai! Voorzichtig zijn, vooral met de kleine snoekjes!

Robert

Peter Linzell zei

Bloody Pete ๐Ÿ˜

Thnx Robert R, groeten uit Volendam!

Peter Linzell zei

Boefjes zijn het Robert H ๐Ÿ˜‰

lolle van Houten zei

The Pike strikes back, ik weet er alles van Peter, maar toch weer een geslaagde onderneming!
Groet, Lolle

Peter Linzell zei

Hoort er ook af en toe bij Lolle ๐Ÿ˜‰

Groeten van Peter

Plompeblad zei

Ja, scherpe tandjes hebben die rakkers, maar brand is erger zei mijn moeder altijd. Je hebt heerlijk gevist zo te zien, mooie vangst in een uurtje schemervissen. Leuk molentje, heb er ook zo een, op de kop getikt voor een prikkie op een rommelmarkt in Frankrijk. Ga die gauw ook een uitproberen. Groet, Martin.

Peter Linzell zei

Hoi Martin,

Klopt ๐Ÿ˜‰

Zelf heb ik een zwak voor dit soort molentjes, ik ben benieuwd hoe jij daar straks over denkt!

Groeten van Peter