27 dec 2013

Kerst 2013


Op Facebook schreef ik eerste kerstdag; Help mijn zoon wil vissen! Ik wil hem niet teleurstellen... Valt niet mee om een goede vader te zijn. Nu moet ik met grote tegenzin huis en haart verruilen voor de koude polder. Alle bofbipsen die wel lekker bij de boom blijven zitten; FIJNE EERSTE KERSTDAG!!!!!


X-mas  pike





Een paar uurtjes struinen leverde ons samen zes snoekjes op. Frank beet het spits af, maar pa ving de overige vijf.





Retro spinners van John van Gameren




Tweede kerstdag slechts een uurtje gevist. Don't push your luck! De tiengrammer heeft plaats gemaakt voor de viergrammer, laat de snoekjes maar komen... Laat dan de eerste vis meteen een knappe snoek wezen. Tikjes tegen de 30 mm retro Terrible verraden de aanwezigheid van actieve baars. Met de 21 mm retro spinner vang ik in korte tijd nog een aantal gestreepte rakkers. Daarna snel naar huis om kerst (zoals het hoort!) met en bij de familie te vieren.

Peter


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Peter,

Leuk hoor die kerstsnoeken! Maakt zo'n kerstdag alleen maar leuker. Ik ben zelf ook met m'n neef aan het snoeken geweest en allebei een snoek gevangen, alvorens we aanschoven bij de rest van de familie.

Ik blijf je blog met veel plezier volgen en wens jou en je familie een heel mooi 2014!

Groet,
Bert

Anoniem zei

Gek hé Peter,

Ik kan me niet voorstellen, dat je met "tegenzin" met je zoon moet gaan vissen.
Man, ik wilde dat ik met je kon ruilen ;-)..

Groet,
Een jaloerse Frans.

De Zilveren Doorn zei

Leuk! En toch nog een 308 gescoord zie ik, mooi man!