31 dec 2013

2013




Het zit er bijna op. 2013 was wat vissen betreft in ieder geval een geslaagd jaar. Toch ga ik in 2014 verder waar ik eind 2013 geëindigd ben, en dat is vooral veel meer genieten van het vissen. Van uitgedokterde perfectionist, waarbij ruiken hangen werd, naar meer betrokken zijn bij het vissen. Met dank aan mijn zoon Frank die mij de ogen opende. Meer vissen met spinners, en ook de simpele tubefly zal geregeld het water gaan zien.








Verder kijk ik uit naar het komende voorjaar waarop de lichte penhengel maar ook P&M splitcane vlokhengel ingezet gaan worden.

Ik wens jullie allemaal het beste voor 2014. Wie weet, tot ziens aan de waterkant!

Peter

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We zijn alweer de 3e Januari, maar toch nog even op de valreep jullie allemaal een voorspoedig en gezond 2014 toegewenst!
Maar ook een visrijk jaar,en geniet er van Peter, daar draait het tenslotte ook om!
groeten, Fam. van Houten.

Peter Linzell zei

Thanks Lolle, en jullie vice versa!

Gr,
Peter