2 jul 2012

No knot clip




Maandag 2 juli. Na de positieve ervaring van vismaat John met Nanofil en de no knot clip, ga ik deze clip vanavond zelf testen. Gisteren heeft John mij uitgelegd hoe de no knot clip te monteren, en inderdaad, het is een fluitje van een cent.

The Artist, Shimano Rarenium 1000FA gevuld met 0,06 mm Nanofil, twee staaldraadjes en Pelikaan lepeltjes en uiteraard de no knot clip meer neem ik niet mee vanavond. Vergeet ik bijna zoon Robin te vermelden, want die ging gezellig mee met mij op pad.










Wat John al vertelde klopt, de no knot clip is een uitkomst. Zeker in de winter, dat scheelt een hoop gepriegel! De Pelikaan lepel stelt mij ook deze keer niet teleur. Flink wat baarsjes gingen ervoor. Soms zelfs maar iets groter dan het lepeltje zelf. Twee snoekjes zorgden ervoor dat ik de no knot clip goed kon testen.

Robin bedankt voor de foto's!

Groeten,
Peter


1 opmerking:

Auke zei

Helemaal goed! Ik gebruik deze knot less knot ook en maak ze uit paperclips...

Beetje lui is het wel moet ik zeggen maar super handig ;-)