10 nov 2016

De draad weer oppakken




Donderdag 10 november. Vanmiddag heb ik een uurtje gevist met onze oudste zoon. Het water was zo troebel dat het aan koffie met een scheutje melk erdoorheen geroerd deed denken. We hebben geen teken van snoek gezien of gekregen. Maar wat is het genieten om samen (weer) met je zoon te vissen. Alleen vissen is voorlopig nog niet verstandig, en daar heb ik me bij neergelegd. Morgen ga ik voor het eerst weer aan het werk,  ik heb er ontzettend veel zin in!

Groeten,
Peter

6 opmerkingen:

Robert Remijnse zei

Bikkel !! Respect Peter. Prachtige foto ook.
Groetjes Robert

John van Gameren zei

Hallo Peter super dat je al weer even heb kunnen vissen met Frank en weer wat kan werken. Hopelijk ben je snel weer de oude,maar let wel op je zelf ;-). MVG John.

Anoniem zei

Wat goed van je Peter en natuurlijk Frank, even genieten van deze mooie herfst periode met al die prachtige kleuren en geuren die daar bij horen. Het genieten en ontspannen samen is heel belangrijk, zeker nu. Ik wandel op dit moment alleen maar vanwege een slijmbeurs ontsteking in mijn rechter(werp)arm, maar dat neemt niet weg dat het fijn is om buiten te zijn.

Groet, lolle

Peter Linzell zei

Thx Robert, opgeven staat niet in mijn woordenboek!

Gr, Peter

Peter Linzell zei

Hoi John, ik kijk uit naar ons volgende vis uitstapje - dat werkt absoluut genezend!

Gr, Peter

Peter Linzell zei

Hoi Lolle, buiten zijn is altijd goed voor de mens, met of zonder hengel. Jij ook heelveel sterkte, met je herstel!

Gr, Peter