21 mrt 2016

De brasemhengel, de sleutel tot karper!


Pffff.....
Ja, ik weet het de wind staat al weken verkeerd, het aanhoudende wisselvallige weer, nachtvorst enz... Uitstekende excuses waarom het even niet wilde lukken. Gelukkig gaat het in dit geval over het vangen van een karper.




Er zijn ergere dingen.  Maar gisteren voor de vierde keer op rij met een droog landingsnet de polder uit lopen ging toch wel een beetje aan me knagen hoor. Ook al had ik heerlijk gezeten enz.. Maar toch!


Nu net thuis van een nieuwe poging. Helaas niet in m'n favoriete polder... Twee uurtjes vistijd slechts, maar beter dan niets! De prachtige Fair Play karperhengels willen de karpers maar niet laten buigen.




Het geheime wapen is opnieuw de brasemhengel gebleken.  Hèhè...  Dat was lekker!

Gr,
Peter


2 opmerkingen:

Martin Mooijman zei

Ik zeg..."dik verdiend"!!! Er gaat niks boven een winterkarper op licht materiaal!!! Ik vis zelf regelmatig met mijn Cjw flex light in combinatie met 20/00 maxima, is zo lekker drillen. Geniet van de natuur en onze beschutte vrienden, hij gat lekkerrrr;-)

Groetjes,
Martin

Peter Linzell zei

Hoi Martin,

:-)

Machtig mooi!!!

Gr,
Peter