5 feb 2016

Beleving

Zondag 24 januari 
Winterkarper 



















Zondag 31 januari
Baars, snoek en karper 










 



Maandag 1 Februari
Ultra licht










Het boek 'Flitsend Nylon' heeft mij gevormd tot de visser die ik nu ben. Hoe goed ik mijn best ook doe, uiteindelijk struin ik toch weer met belegen materiaal door de polder. Waarom? Er is niets mis met hengels van andere hengelbouwers. Integendeel zelfs! En voor moderne werpmolens kan ik op de levensduur na, bijna alleen maar pluspunten noemen. Maar, ik mis iets in/aan dat 'moderne' spul wat ik wel vind bij Fair Play hengels (nieuw en oud), en werpmolens die soms ouder zijn dan ik ben. BELEVING!!!

Groeten,
Peter


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vroeg me al een tijdje af : waar zijn de cjw hengels....nu snap ik het.
Beleving, daar gaat het inderdaad om, Peter !

Groeten uit Papendrecht (Z-H)

Kees

Anoniem zei

Prachtige vissen op schitterend materiaal Peter! Ja, het gaat om de beleving.
Groeten van Ton.

John van Gameren zei

Hallo Peter super vet Kicken man carpio's en krokko's aan doorleeft materiaal. Materiaal met gevoel vol avontuur. Ik hoop snel een keer aan te schuiven. MVG john.

Martin zei

Hoi Peter,

Hoewel ik niet in het bezit ben van zulke mooie oldskool hengels als jij, weet je de beleving aardig over te brengen. Ben in staat om volgende week naar België te rijden hahaha

Wie weet komt het er nog eens van:-)

Groetjes,
Martin Mooijman

Anoniem zei

Ware woorden en mooie beelden, Peter daar valt geen speld tussen te krijgen!
Groet, lolle

Peter Linzell zei

Bedankt mannen!

Groeten, Peter