1 dec 2012

Stilte na de storm, maar gelukkig niet onder water


Vrijdag 30 november. Toen ik gisteren hoorde dat Raimond vanmiddag bij Cor zijn Spirit of Amsterdam ging bestellen heb ik hem voorgesteld om daarna een uurtje samen te gaan vissen. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd, want om 13.30 uur stond hij hier in de keuken. Ik was zelf nog maar net thuis!




En dus ligt er niet 1, maar zelfs 3 uurtjes vistijd tot donker voor ons. Beiden kiezen we voor de Mosquito 0LV, maar Raimond gaat daarop met 0,06 mm Nanofil en een VGS Suikerklontje streamer vissen en ik met Drennan Double Strength 0,148 mm nylon en de middelmaat Pelikaan lepel.
















Dat je het moment moet pakken als het er is, dat heb ik al vaker op SddP geschreven en ook vandaag kwam dat zo uit. Drie uurtjes vissen levert ons samen zes snoeken op. Vier snoeken daarvan gaven de voorkeur aan de lepel, maar dat kan de volgende keer weer andersom zijn.

Groeten,
Peter


Geen opmerkingen: