6 jul 2012

Mini no knot clip




Vrijdag 6 juli. Als het niet te koop is, dan maak je het toch zelf, is het motto van John van Gameren. En dankzij mijn handige vismaat is daarmee de zoektocht naar mini no knot clips beĆ«indigd. Vanmorgen lagen ze op de mat, en vanavond ga ik ze uitproberen.

The Artist, Shimano Ultegra Advance 1000S met daarop 0,06 mm Nanofil, Pelikaan vijf grams lepels en uiteraard Robin gaan mee. Vissen gaan we in een voor mij nieuw slootje dat in de buurt ligt van de school van onze zoon Frank. Het slootje ziet er goed uit, en schreeuwt erom om eens goed met kunstaas te worden uitgevist. Vis zwemt er want al snel vang ik een paar baarsjes op de lepel.






Een flinke kolk in het water, gevolgd door een keiharde beuk op The Artist bevestigen dat er ook snoek in het slootje zit. Maar een snoek van 73 cm had ik hier niet verwacht.

Groeten,
Peter


Geen opmerkingen: