10 mei 2013

Kunnan







Begin jaren 80 kocht ik mijn eerste penhengel van grafiet. Geen Casting Corner of CJW, maar een Kunnan. Dankzij Kunnan was grafiet betaalbaar geworden. Voor 125,00 gulden was ik het mannetje. Bij het uitruimen van m' n ouderlijk huis vond ik deze stok onder het stof en dat is zo gebleven tot gisteren. Voorlopig mag de Kunnan weer af en toe dienst doen, en gelukkig is een CJW penhengel van GRAFIET nu wel bereikbaar voor mij.








Onder de Kunnan hing een ABU CARDINAL 154. Ik heb er nog 2! En ook nog de Nederlandse Petri Heil waarin de 154 werd geïntroduceerd. De Petri Heil lag standaard onder mijn kussen, en nee daar ligt tegenwoordig niet de Shimano catalogus.

Groeten,
Peter


2 opmerkingen:

Hans.Koeslag zei

"Voor wie nog op klompen wil lopen"

Blijft dit een leuk setje;))

Peter Linzell zei

;-)