8 mei 2013

Grafiet en rubberkurk



Aanstaande zondag is het zover; John van Gameren, Francine en ik gaan met z'n drieën een halve marathon lopen. Het was afzien (voor mij - zeker in het begin) de afgelopen 12 weken. Maar, ik ben er klaar voor en John en Francine ook. Waar een wil is, is een weg  - gaan met die banaan. :-)  Vanmiddag nog wat calorieën verbrand op de fiets, en toen stond ik opeens bij Cor voor de deur! En dan sta je voor je het weet penhengels te vergelijken, en ideeën uit te wisselen. Nou ja, eerst de dijkloop...

Groeten,
Peter


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha,

Ben benieuwd welke hengel het wordt...

Succes met de loop!

Groet,
Bert

Unknown zei

aha je bent weer wat aan het bekokstoven met Cor ben benieuwd wat daar uitkomt ?

Groet Jos

Peter Linzell zei


Hoi Bert,

Thanks!


--------------------------------------------------------------------


Hoi Jos,

Geschikt voor een reeltje en een werpmolen ------> niet verder vertellen hoor!


--------------------------------------------------------------------


Groeten,
Peter

Dale Neijzing zei

Goh,wat vervelend dat je fiets jou zomaar naar Cor bracht :-P.

Zelf heb ik vorig jaar de flex 13 XXH aangeschaft. Een zware jongen,maar ik heb in de loop van de tijd ontdekt dat ik zware omstandigheden koester.... Ik ben niet gemaakt voor het 'lichte' werk ;-).

Groet,
Dale

Peter Linzell zei

Hoi Dale,

Helemaal mee eens - verstand komt met de jaren* - ook bij mij! ;-)


Groeten,
Peter

* door te doen leer je...

Dale Neijzing zei

Hoi Peter,

klopt helemaal!! Ik heb het echt geprobeerd hoor. Dat lichte werk. Het maakte mij zo onzeker... De grootste vis op het lichtste materiaal is een karper van 26 pond op 22/00,met een hengel van 1,25 pond. Ik voelde mij toen de koning! Ik durf dat niet meer. Ik heb die filmpjes van jou gezien,met die sprietjes...Respect!

Trouwens..je bent weer lekker bezig! Ga zo door!!

Groet,
Dale