21 feb 2013

Woensdag 20 februari



Hallo Peter gisteren aan het eind van de middag een uurtje tijd,me vingers zijn weer beter (wat is dat chroom scherp). Ik had de tube fly 2e versie ((de T2) meegenomen om te zien hoe deze het deed.







Echt wat was koud zeg. tweede worp was gelijk raak een mooie snoek op de 5 grammer. Niet veel later een kolk tot twee keer toe ,een dikke snoek die miste. Nog een paar worpen maar deze hield het voor gezien.





Een stukje verder was het weer raak wederom een leuke snoek die niet van de T2 af kon blijven. Ik had het inmiddels zo koud dat me vingers niet meer wilde dus besloot ik naar huis te gaan. Aangekomen bij het bruggetje vlak bij huis kon ik het niet laten,een worp van af de brug . Na twee meter te hebben binnen gedraaid een grote ruit een gierende slip. Een snoek van 80/90 cm had zich vergrepen aan de T 2. Ik wilde net naar beneden lopen toen hij met open bek omhoog sprong geen contact meer met de vis en de T 2 vloog met een sierlijke boog uit zijn bek. Jammer ,maar wel super gaaf. Peter de T2 is mogelijk nog beter als de gewone. Wat een actie. MVG john.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi John ,
Heb je de handen al weer warm ?
Dat ziet er goed uit , mooie vissen ! jammer van die joekel.....die hou je tegoed :)
Ik neem aan dat de streamer in productie gaat , mag niet in de verzameling ontbreken he zo'n streamer :)
Prettig weekend alvast ,
Groeten Raimond

Remco zei

Zie ik een FP cobolt en geen grafiet?

Anoniem zei

Hallo remco klopt hellemaal een cobolt 5 grammer. Maar wel een speciale. Deze is namelijk langer dan de standaard cobolt 5 grammers. Werpt en vis echt super. MVG john.