16 feb 2013

Handmade in the USA






WTF!












Mike Avilla Sr., eigenaar van de Born to Fish Lure Company, vroeg mij op facebook of ik een aantal van zijn creaties in de polder wilde uitproberen. Geen probleem, stuur maar op, ik ben benieuwd... Gisteren lag er een envelop uit de USA op de deurmat. Ik ging ervan uit dat de kans groot was dat de inhoud van de envelop niet geschikt zou zijn voor onze ondiepe polders met stilstaand water, laat staan dat ik ermee op de ul spinhengel zou kunnen vissen. Ondanks het ijs op de sloten heb ik meteen een poging gewaagd om het vijf grams lepeltje zwemles te geven. Een groot eendenwak bracht uitkomst, en het lepeltje heeft mij verrast, het kan uitstekend gevist worden op de Mosquito 0LV, zonder direct aan het eind van de worp als een baksteen richting de bodem te verdwijnen. Wordt vervolgd!

Groeten,
Peter

2 opmerkingen:

Unknown zei

ziet er mooi en aantrekkelijk uit .
zou bijna een snoek willen zijn.

Jos

Anoniem zei

Hoi Peter,

Leuk speelgoed weer om te testen.

Die Smooth D lijkt qua vorm op de bierdoppen rage die er is of was.

Succes met testen.

Groet,
Gerrit