28 jan 2013

Praktijkboek *update 5*






Maandag 21 januari. Gisteren ben ik, gedwongen door ijs en sneeuw, begonnen aan mijn boek. Alle verslagen over mijn ervaringen (en die van de vismaten) met CJW spinhengels, lijnen en kunstaas vanaf 3 november 2011 tot 30 december 2012 worden in het boek verwerkt.

Geen fictieve verhalen, met fictieve vismaten, maar een boek met verslagen uit de praktijk!

Groeten,
Peter

*update 1*


*update 2*
                                                                           Dinsdag 22 januari

                                                           *update 3*
                                                                        Donderdag 24 januari


                                                          *update 4*

Zondag 27 januari

                                                          *update 5*

 Maandag 28 januari


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Peter ,
Ik ben heel benieuwd naar je boek...
Met al jouw doorgebrachte uren aan de waterkant zul jij wel een mooi boek kunnen vullen :)
Succes met je boek maken !!!
Groeten Raimond

Robert V zei

Peter,

Ik ben je site blijven volgen na onze ontmoeting bij Traditional Utrecht. Succes met je boek en ik ben zeer benieuwd.

Groeten
Robert V

Anoniem zei

Hoi Peter ,
Ik heb net de laatste update gezien ,
Dat wordt een heeeeeel dik boek zo te zien ....
Wat een werk joh , petje af!
Groeten Raimond