5 jan 2013

Happy New Year vanuit Schiedam


Zaterdag 5 januari. Gisteren kreeg ik van John het onderstaande bericht met foto's. 














Hallo Peter, een gemiste oproep zag ik vanochtend vroeg, shit me telefoon in me jas laten zitten. Vanochtend gelijk gebeld kreeg je helaas niet te pakken. Wat een onwijze hoeveelheid snoek hebben jullie gevangen zeg. Meer dan kicken en een gouden rand, ik zou zeggen platina, echt super. Gisterenavond kwam mijn nieuwe vlieghengel binnen. Ik kon gisteren de deur niet meer uit, ondanks ik dat graag had gewild. Gelukkig bleef er vanmiddag een gaatje over. Echt moeilijk om te kiezen waar je mee gaat vissen . Toch even gekozen voor de nieuwe vlieghengel, Peter de snoek is echt los. Niet normaal wat ik in even heb gevangen aan de streamer, De grootste was de laatste snoek. Peter, het water was zo ondiep dat hij er zes keer over deed om de streamer te pakken. Hij kon gewoon bijna niet draaien in het ondiepe water. En toen die hem had echt bizar... wat een gevecht. Gelukkig kwam er vlak voor ik hem wilde terug zetten iemand voorbij die een foto wilde maken. Echt gaaf, de eerste nieuwjaars snoeken zijn gevangen. MVG Je maatje.

Geen opmerkingen: