14 mrt 2014

Samen struinen = dubbel genieten


BOERENKARPER



1 lbs geel glasvezel, CrAck 100R en 0,20 mm Stilon












---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------










---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Progressieve buiging


1 lbs glasvezel, CrAck 100 en 0,17 mm Maxima






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Poldergoud!


Donderdag 13 maart. Volgens de kalender is het nog steeds winter, maar daar merk je langs het water maar weinig van. Wel heb ik daardoor last van lente- en karperkriebels gekregen. Vissen op karper dus! De aanpak is gelijk aan het roofvissen in de polder: KEEP IT SIMPLE. Geen ingewikkelde constructies of aasjes, maar gewoon met een eenvoudige uitrusting en een blikje mais de polder in. Danny heeft daar ook wel oren naar en dus gaan we vanmiddag samen achter de karpers aan. Na vier uurtjes in stilte genieten, hebben we samen vier karpers gevangen. Ook nog eens eerlijk verdeeld, met de man twee stuks.

Groeten uit de polder,
Peter

8 opmerkingen:

Michael zei

Peter, Ik zag het al op FB. Wat gaat dat mooi zeg.

Gr, Michael

Anoniem zei

Waanzinnig Peter en Danny. Keek net op Sddp voor dat ik zo zelf de polder in ga met dezelfde missie als jullie. Betere inspiratie kan ik niet wensen mannen :-)

Groet,
Robert

Anoniem zei

Mooie omgeving, mooi buigende hengels, fraaie karpers, mannen.
De zonnebril van Danny maakt het geheel echt af!
Is het een Hardy?

groet van Ernst

Anoniem zei

Toen ik zojuist de eerste zin van mijn gisteren gemaakte reactie las, moest ik toch wel grijnzen.
Ik bedoel natuurlijk:... en fraaie karpers, mannen!
Deze rectificatie is om eventuele misverstanden te voorkomen.

Die zonnebril van Danny blijft natuurlijk wel super!

groet van Ernst

Anoniem zei

Ik word van deze beelden erg onrustig Peter.

Hans, Stellendam

Unknown zei

Zoveel plezier met een paar blikjes mais :)

Peter Linzell zei

Bedankt mannen!

@Ernst; geen Hardy maar wel een Fibatupe blank. Heel mooi stokkie!

Groeten,
Peter

Anoniem zei

@Peter: Met mijn vraag of het een Hardy is, doelde ik op de zonnebril van Danny :-)

groet van Ernst