11 nov. 2009

Wie zoet is


Dit berichtje vond ik gisteren in mijn mailbox.

Hallo mannen wie zoet is krijg.....Snoepgoed. Ik heb voor jullie weer een aantal snoepjes verzonden. Voor den 10 grammert en wat zaanse voor den 5 grammert. Deze laatste speciaal op verzoek van snoekie met daarbij de volgende raad kijk uit voor steigers en andere uitstekende delen. Ik heb een mooie blauwe voor beide gemaakt. Ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden.



Sinterklaas is al in het land! Dat bevestigen de afgestempelde postzegels op de met spinners gevulde envelop die ik vanmorgen in de brievenbus vond. Het gerucht gaat dat Sinterklaas zich ergens in Schiedam bevindt en daar zelfs pertinent woont. Samen met zijn vrouw, een dochter en twee zoontjes. De Sint schijnt zelfs een liefhebber van het lichte en ultra lichte spinnen te zijn. Dat doet hij uiteraard met zelfgemaakt snoepgoed en Fair Play spinhengels.

Dank u Sinterklaasje!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Peter,

dat ziet er prima uit, ik zoek voor de M0 en de Rapier wat spinnertjes en aangezien Sinterklaas wil dat ik een verlanglijstje maak wil ik wel wat spinnertjes bestellen maar ik weet niet goed welke, waar en hoeveel ze gaan kosten. Kun jij Sinterklaas eens vragen voor een advies en wat dat gaat kosten

Groet René B.

Peter Linzell zei

Hoi René,

Ik heb je emailadres niet meer, mail mij even op peterlinzell@gmail.com.

Groeten,
Peter