25 aug. 2009

Op een wolk


Gisteravond ontving ik van John van Gameren het onderstaande mailtje.






Vandaag even wezen rapieren langs groot water met de beatlebug orginale.Resultaat 51 baarzen en een snoek van tegen de 80 cm.(zie foto) Wat een geweld zeg. Hij stopte de bug en ik zag hem gelijk weg draaien de diepte weer in. Wel mooi een polaroid bril je ziet heel veel meer zeg. Maar wat een runs nam hij. Tot 5 maal toe een meter of 15. Tot vijf maal toe een krijsende pelican 50. De slip stond perfect, zo perfect dat hij echt pas ging gillen als er geen rek meer in de 10 honderste nylon zat en de rapier tot het uiterste boog. Peter echt super wat zit ik op een wolk.Wat zijn die snoeken van groter water sterk. Ik moest dit echt even kwijt aan iemand die dit gevoel ook kent. MVG John.


Geweldig John, wat een snoek!

Groeten,
Peter

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd John !
Geniet ervan, ik begrijp je helemaal !
Wat een vangst.

Gr,

Frederik

Anoniem zei

Klasse John,

En dat allemaal op zo'n kabouterspinnertje!!!

groetjes,

Paul