26 mei 2009

Geschreven door Frank Linzell






Maandag avond was een spannende avond. Ik ben samen met pap tot laat in de nacht blijven vissen vlak bij volendam. Na 10 minuten ving ik een brasem van ongeveer 25 centimeter . Naar nog 10 minuten ving ik nog zo’ n brasem maar dan rond de 22 centimeter. Verder ving pap 4 karpers en ik een giebel en nog een brasem. Van ik weet niet hoe groot. Ik mocht ook nog een karper met pappa zijn hengel binnen halen. De laatste karper was egt een big. Toen het begon te schemeren zagen we rare flitsen. We dachten dat het een kapot licht was uit het voetbalstadion. Maar toen we donder geluiden hoorden werden we opgebeld door mam dat het hard ging stormen . Het ging hard waaien en verschrikkelijk regenen. We renden naar de auto. En scheurde naar huis.

Ik ging douchen en slapen. En had de avond van men leven!!!

Frank Linzell

Geen opmerkingen: