14 jan. 2009

Struinen door de Polder - Ultra licht

Het boek ' Struinen door de Polder-Ultra licht' gaat over het vissen met de ultra lichte spinhengel. 32 verslagen van het weblog ' Struinen door de Polder' zijn samengevat tot een op elkaar aansluitend verhaal. Het is een boek geworden met vooral verhalen rechtsteeks van de waterkant. De gebruikte materialen worden bij naam genoemd en beschreven en zijn, zoals te lezen is, uitgebreid aan de tand gevoeld. Mijn vaste vismaten en vrienden Jan-Willem en Paul zijn daarbij belangrijk geweest - met hen heb ik de afgelopen jaren veel gevist en informatie uitgewisseld over het ultra lichte spinnen.

Omdat er nog steeds grote verwarring heerst over het werpvermogen van spinhengels, in verhouding tot kunstaas en lijndiktes, heb ik ook dat onderwerp aan dit boek toegevoegd.


Klik op de badge in de zijbalk voor een preview van de eerste vijftien bladzijden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd Peter met deze uitgaven. Vast een zeer boeiend boek! Kan ik een exemplaar bij jouw bestellen? Graag wel gesigneerd door de poldermeester zelf natuurlijk. Stuur maar een p.m. hoe of wat (prijs en rek.nr. e.d.)

Groet,
Bas

Anoniem zei

hoi peter ik heb er een besteld ziet er goed uit

groet Harvey