23 apr. 2006

Jong geleerd is oud gedaan



Zondag 23 april. Vanmorgen een uurtje met zoon Robin (5 jaar) met het pennetje wezen vissen. Dat wilde hij graag, dus waarom niet. Heel stilletjes sloop hij met me mee langs de schoeiingen. In een uurtje tijd hebben we twee karpertjes gevangen. Robin keek met mij mee, en ik vertelde hem wat er gebeurde als de pen omhoog kwam en dan langzaam wegliep. Nadat ik de haak zette mocht Robin de hengel overnemen en de vis drillen.



Voor deze gelegenheid had ik speciaal een klein werpmolentje met een geslotenkap gemonteerd, die is prettiger te bedienen met die kleine handjes. Hopelijk blijft hij zo enthousiast als hij nu is, we hebben in ieder geval genoten.

Groeten,
Peter

2 opmerkingen:

Stijn zei

wat voor hengel gebruik je daarvoor ?
mvg
Stijn

Peter Linzell zei

Hoi Stijn,

Een snoekbaarshengel.

Groeten,
Peter